Leta i den här bloggen

tisdag 28 april 2015

Next level craft

Wow! var en sammanfattning av barnens reaktion.




Den DÄR tyckte jag var fin! Den hade hår för ögonen som en mask.
Den var fin, den där mullvaden.

De där var också lite tokiga. Med ringar i öronen och näsan. Dom dära var coola.

Tokig, tokig, tokig. Det ser ut som ett lejon. Den ser läskig ut. Den ser ELAK ut.
Åååå så fint!

Spindelmannen? Det där är Spiderman. Den flyger så bra, som ett monster. Jag tycker den ser ut som ett skelett. Den har röda, blå, gröna och svarta streck. Den ser ut som ett spöke. Fast Spider är inte vit. Det kan vara Spidermans skelett.

Renen är fin.
Jag vill berätta ormarna. Jag tycker dom är så vackra, så fina. Dom är en pytonorm, dom har ett blad på svansen. dom är giftiga, nää, dom är på låtsas. Nästan som dom glittrar. Dom är så snygga.

Ta kort på de här, de är sååå fina!
Det där var jag med den rosa fleecetröjan. Dom glittrar, dom är diamanter och dom är fina färger och dom glittrar. WOW!


Tips för roligare staket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar